Hos Dream... <3

Lillan - Du är allt för mej gumman... <3
Dream - Du är också alltid för mig gumman..<33
Lillan - de kan komma en tår när jag ser den här bilden.. 
Dream - Du vet att jag ha gjort video om oss i YOUTUBE??+<33
oj, juste ja.. den gjorde vi tsm i början.xD<333
Lillan -  Jaa Hahah x] Kan alltid lita på deej...
Dream - Och jag kan alltid lita på dej oxå..<33
Lillan - Änglar finns ju i himelen..? Vad gör du då på jorden?
Dream - För att dom vill att jag ska vara din bästis.. som alltid finns för dig..<33
Lillan - åå gumman... tår*... :] <33
Dream - Vad gör du själv på jorden då?+ :D
Lillan - Jag kände väll på mej i mitt förra liv att jag skulle finna dej...
Dream - Ååå... va söt du är.. Jag vill bara vara med dig hela 24 timme..:D
Lillan - DU är söt... Saknar dej så fort jag inte är nära dej....
Dream - kommer i bussen?? den första dag jag såg dej??
Lillan - Jaa de gör jag... Den där blicken... Den betydde vänner forever and ever <3
Dream - jag kommer alltid finnas för dig.<33
Lillan - Du för mej med...
Dream - Hoho,.. du ska sova hemma hos mig idag,, :]]
Lillan - Jippie! :D
Dream - vad ska vi göra nu??=*
Lillan - Hmm.... <3<3 HI HI HI :D xD
Dream - hahhaha, HI xD
Lillan - Du, om en stor skäggig gubbe försöker stoopa ner dej i en säck.. Oroa dej inte de e bara jultomten som försöker ge mej den perfekta julklappen... <3
Dream - Åååå., blir inte rädd du heller..tomten tomten jag vill ha perfekta julklapp..<33
Lillan - Nu måste jag gå å sätta på mej strumpor.. För mamma kommer snart med mina prylar så vi måste gå ner å hämta de :]
Dream - mm , det måste ni..<33

DreaM,LillaN (L)


We are the best friends forever and ever <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0