^-^ O.o

Hellu Sweathearts, Sorry att det inte blivit skrivet på ett tag, I lördags kom jag hem vid 12 typ och igår blev de nå fel på texten så de blev as fult så jag tog bort det x]

Lördag; Klev upp tidigt och åkte till stockholm för att hälsa på syster som just flyttat dit :] När vi hade varit hos henne ett tag så åkte vi till ikea i kungens kurva ;D De e väll sveriges största va? Aja, Vi Handlade mkt iaf. Efter den långa "promenaden" i de mega stora ikea så åkte vi till typ stockholms största köpcenter xD Heron city, Jätte häftigt, Vääääldigt många rulltrappor och utsikt. Det finns bowlinghall, Biosalonger, butiker och nåt as stort lekland i samma byggnad :s x] Så, där åt vi. Sen handlade vi godis och Ben & Jerry´s glass,  drog hem till sis igen å myste. Sen kom vi hem typ vid 12 elr nåt.. Kul dag <33

Söndag; Jag, Dream å Nadja bastade och myste :] Älskar er <33 Så mkt mer hände de inte. ;D

Idag; Var de en ovanligt bra skoldag fick mycket gjort. På eftermiddagen hade vi hemkunskap :) Efter de så gick jag hem och bakade en hallon paj ;D <33 MUMS !!










                                                                                                            PUSS ^^** <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0