Spooky day**

Hejsan sötbollar, De var en as jobbig dag idag.. Först var de skola sen åkte jag ner till musik skolan för att spela, sen tog jag bussen hem fast när jag satt på bussen ringde pappa å sa att han skulle hämta mej och vi skulle åka till biggans och köpa godis till fjällresan. Så direkt när jag kom hem så åkte jag till typ samma ställe igen x] Ja, så vi köpte massa godis sen skjutsade han mej till musikskolan igen för jag hade orkester också.. Efter det så hämtade han mej igen och sen har jag bara varit hemma.. Tråkig dag helt klart.

På fredag; så åker jag och pappa till dom vi ska åka till fjällen å fiska med och sover där en natt. Lördag morgon åker vi iväg till fjällen, till ett ställe som heter tännäs, därifrån ska vi packa på alla saker på kälkarna bakom skotrarna och åka ungerfär en timme på skoter tills man kommer fram till en liiten liiten stuga vid en liiten liiten sjö xD Ja. Och där ska vi vara en vecka och fiska å mysa :] Så på torsdagen kommer vi hem, men direkt när jag kommer hem måste jag packa om och lägga mej för då ska jag upp i tid och åka till järvsö på låtverkstan. KUUL ;D Men mkt på samma gång, .. Ajja. Sen är väl allt som vanligt ett tag x] Men nu ska jag hitta på nå annat trök x] ^^

PUSS^^''** <33


Kommentarer
Postat av: Storsis

Ja visst är dom!? Tror alltid att jag ska fastna :) Idag var jag på ringen och kikade lite i affärer :)

PUSS

2009-03-25 @ 21:10:22
URL: http://idamureen.blogg.se/
Postat av: janina

söt blogg :D

2009-03-27 @ 17:15:48
URL: http://lovedrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0