C is for cookies

Har varit ute och sålt kakor med amanda, (för dom som inte vet varför, vi samlar pengar till en språkresa)
Vi sålde 15 burkar. Det är jobbigt, men vi kommer tjäna typ 5000 så de är bra (: Men man träffar på så många mysko människor, Typ en kille stängde dörren innan vi hade pratat klart, en typ kastade tidningar på dörren innan vi öppnade, och så hade han sina pengar i en påse, han betalade enbart med småmynt :s creepy. De är faktist kul att se så många knepiga personer, hahah. De här är typ jag å amanda när vi går ut ur ett hus : HAHAHAHAAHAHAAHAHAAHAHAHAHAh, HAN BA; *blåser upp kinderna, håller ut armarna* nä ja har för dåliga tääänder!! HAHAHAHAHAAAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHh FLUUUUMM.

folk har dåliga bortförklaringar.
typ  , -nä vi är så tjocka båda två! ( hon var SPINKIG )
- Nejnej jag bakar så goda kakor själv.
- Nej jag har så dåliga tänder.
- Har ni bakat dom aldeles själva? jag : nee, vi har köpt dom från ett företag. Han : - NEMEN NEEJ, ni måste ju baka sjääälva! nej då ska jag INTE ha några. - *nåt mummel.....ALFTA*

Finns mkt konstigt folk säger jag bara.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha jag sitter typ och skrattar när jag läser det. x) We like creepy peoples- yes we do! :D <3<3

2010-02-07 @ 18:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0