söndag, uff.

TJOHEJSAN, De var längesen jag blogga nu. Det kommer liksom i vågor, Ibland har jag verkligen ingen lust.

Idag ska jag typ gå ut lite tror jag, men jag vet inte med vem. Sen så ska jag sälja kakor med amanda å kanske elin, ( Vi säljer för att få ihop till en resa ) Jag tycker inte om söndagar.. För då vet man att snart väntar en låång och tröttsam vecka.. UFF.

Jag har beställt kläder från H&M tills jag å sis ska till turkiet :D WOOHOH! Man kommer ju gå i bikini typ hela tiden så man behöver inte så jätte mycket :) guud va jag längtar! ca 55 dagar kvar "bara"





Blå klänning 99kr
Flipflopskor 49,50kr
Blommig bikini 129kr

Badshorts 129kr
Rosetthalsband 29kr
Regnbågsfärgad klänning 149kr
Rosa kjol 149kr
Rosa shorts 79,50kr

allt från h&m ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0