another sunnyday!

åå de va soligt idag också!! JIPPIIEE :D:D jag blir så glad av sool! Vi satt ute på no:n de var mys (: men man svettades nästan ihjäl! efter skolan var jag med amanda, vi drog ner på stan och fixa lite grejer, jag borde inte kolla i affärer... då vill jag bara köpa saker.. å så blev de ju såklart. ajja.. Nyss hittade jag en hårddisk med massa gammla bilder! de var jättekul att se, hahah. har lagt in en del på min bdb (smultronslush), men de kommer mer imorrn! de tar sån lång tid att ladda upp med min sega dator..

jag å nadjis idag <3

amanda ville inte vara med på bild, men hennes naglar är awesome!

mandiiiis <33

nadja <3

jag köpte ett ministstiv :D (Y)

och nagellack :D

RESULTAT! de blev kladdigt å fult, men jag gillar färgerna :)

testade mitt nya stativ, de är superbra :D




I WANT MORE SUNNYDAYS LIKE THIS! <3 PUSSPÅALLA

Kommentarer
Postat av: julia hellmers

:D fina bilder! <33

2010-05-20 @ 20:16:45
URL: http://justjuliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0