då var man konfirmerad då!

japp, Idag har jag konfirmerat mig. Det var riktigt skojj :) och mitt solo gick bra :D Efter så åkte vi till stugan och släkten kom dit ! JAG FICK EN CANON IXUS 130! Jag kan knappt fatta det!! WOOOHOH! (fick den i konfirmationspresesnt och för tidig födelsedagspresent) och en jädrans massa smycken fick jag också :) det hör till när man konfirmerar sig.

det här fick jag:

det vill säga, ett eva attling armband, en ring (vet inte vad designern heter), ett halsband med ett hjärta på, en fotlänk, ett halsband som symboliserar "tro, hopp och kärlek", 1500 spenn!, ett armband som syster min har gjort (: det står I & L på framsidan och SIS på baksidan! och kameran :D

lovelovelove

sis's paket var helt klart snyggast!



under konfirmationen, och ja, vi gör konstiga rörelser på bilden, vi sjunger. xD

aaah jag älskar kameran! det blir asbra närbilder!

morbrors bamsebjörnhund "elsa" hahah.

jag och sötakusin alma!



kusins barn "Jasmine"!

alma,

Idasystersöt <3

jag och kusin.

Såklart! så filmar kameran i fel filformat för windows movie maker.. så jag kan inte ladda upp videon då jasmine ramlar på rumpan för hon bär en så tung dunk! xD HAHAHAHA, ajja.. bajsockså...

Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Omg, va saker du fick:D Så mycke kommer inte jag få^^ Skiit söt hund juu;D Och jätte söta kusiner^^:*<333

2010-05-16 @ 21:27:48
URL: http://twilightnewinfo.blogg.se/
Postat av: julia hellmers

åhh, fina grejer det där! :) cool kamera!! :D vill oxå ha en ny :P

puss på dig söt!<3333

2010-05-17 @ 21:48:39
URL: http://justjuliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0