hallihallå!

Hahah, först var de skola, sen stressade jag hem, för jag skulle hämta thilde på dagis och passa henne (: Jag kom in på dagiset och tittade mig omkring efter henne, sen hör man bakifrån " LYYYDIAAAA" och så kommer hon springande och kastar sig på mig! naah, hon är så gullig den där sötbollen! Har varit en sväng i flismyren också, det var jättefint där nu, helt vindstilla. Nu sitter jag hemma och tråkar, ska gå och lägga mig snart, så de inter blir lika stressigt som de blev i morse.. !

Här kommer några klipp då thilde sjunger! hahahah,

Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Aaaw, va gulligt hon sjunger^^

2010-05-16 @ 21:31:33
URL: http://twilightnewinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0