helgen flög fram!

Helgen gisk jätte fort, ioförsej, tiden går ju fort när man har roligt! I fredags tog jag och nadja bussen till stugan (flismyren) vi solade och bara myste på. Senare kom Jenny också! Vi tittade på film och var uppe halva natten :)
I går, så åkte jag med familjen till några släktingars stuga i uttervikarna, det var mysigt. Extra mysigt eftersom dom är granne med Tildas farmor! Och Tilda och Emelie var där i husvagnen :D så jag var där på kvällen å var med dom, trevligttrevligt. I uttervikarna la vi nät i havet också, och drog upp dom 6 i morse.. men de var kul :) Vi fick typ 30 kilo strömmming. Nu kommer massa bilder! :D

nadja med stugan i bakrunden,

tyckte de va en extremt gullig bild! :>













blev först rädd när nadja var borta på morgonen, men sen slog de mig, hon skulle ju på fotbollsträning! sötnosen lämnade en lapp efter sig :)

så jag och jenny fick äta frukost själva, på bryggan :)

på vägen till uttervikarna, har aldrig sett så stora vitsippor!



söthunden dennis!

söthund nummer 2, douglas. finns inga snällare hundar!

här ska läggas nät!

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0