nästan fredag!

shit va den här veckan har gått fort, jag och nadja pratade om igår att vi skulle åka till min stuga och sova där på fredag, men idag kom vi på "det är ju imorrn!" som sagt, veckan har gått ovanligt fort. snart är de ju sommarlov! och sommarvärmen är här :D wooohoh! Idag, hängde nadja med hem en stund, vi käkade nudlar å tittade på film. Myyspys. Men sen cyklade jag ner till musikskolan å spelade fiol (: Sen när jag kom hem hade jag lust att vara ute, så jag satte på mig shorts å t-shirt och joggade ner till slingan och åkern. Inte likt mig! Men de var skönt :D sen åt jag ett äpple. Imorgon drar jag och nadja till stugan så jag hinner nog inte blogga i morgon, men kommer massa bilder på lördag! TREVLIG HELG, KÖP EN "ELG!"

föresten, vad tycker ni om en "Hide and seek 2" ?

Kommentarer
Postat av: julia hellmers

jaaa, hide and seek 2, absolutley! ;D

2010-05-20 @ 20:31:35
URL: http://justjuliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0