nemen hallå!

De var ett tag sen! Som jag sagt förut mitt bloggande går i vågor! När jag bestämmer mig för att blogga så gör jag de, några dagar sen glömmer jag bort det eller så blir jag så sur på min cp kamera så jag lägger av. aja, jag kan blogga när jag känner för det (: Har varit hos Tilda i helgen ! det var supermys, kolla på barnfilmer halva natten, ME LIKE! Nån som är intresserad av att komma till mig på "barnfilmskväll" nån dag? typ att alla tar med sig den filmen mn gillade mest när man var liten?

Nu när ni ändå håller på kan ni kika in på jennys blogg, den är perfekt för er som gillar twilight :>

Jag borde gå och lägga mig nu, skola i morgon, uff. Men jag saknar folk..



Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Neej, gud va sööt du är människa:D Lagt en länk till min blogg, tack gumman^^<3333

2010-05-16 @ 21:37:44
URL: http://twilightnewinfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0